Natur- och extremfärgad vinter

Som jag sa så skulle jag vinter/adventspyssla i helgen, och det har jag gjort! Såhär blev det på sovrumsbyrån. Kommer ni ihåg byrån jag nästan grät över när jag målade den i somras? Den har i alla fall flyttat in i sovrummet och jag är fortfarande glad över mitt färgbeslut. En adventsljusbricka, granris och hyacint i guldig kruka så var vinterstämningen på topp på nolltid! Guldkrukan köpte jag för endast en tia i fredags (gissa glädjen). Lite natur på silverbrickan tillsammans med blockljusen tycker jag alltid gör det lilla extra. Jag ser julen som en högtid med lika mycket naturfärgat som extremfärgad :) Viktigt att blanda! Hur gör ni när ni skapar vinterstämning utan att ta fram tomtarna? Jag vill också dela med mig min glädje över hur glad jag är över att ni följer mig och låter mig inspirera er! Tusen tack för motivationen som jag får av er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar