Tillbaka till vardagen

Oj vilken skön ledighet det har varit, men vad snabbt den har gått! Idag var det dags att återgå till studierna igen. Om 13 dagar drar examensarbetet igång och jag går in på min sista(!!) termin innan jag är färdig civilekonom, känns ju som om jag nyss började. Väldigt spännande måste jag säga! Under ledigheten har det ÄNTLIGEN inhandlats en ny soffa. Jag har velat så himla länge angående vilken typ av soffa jag vill ha, men nu har den hittat hem. Den passar in superbra i vardagsrummet och jag är glad att jag valde en ljus! Inväntar en stor fotpall också i samma variant, sen är allt på plats! Har ni något tips på fina mattor till denna? Är inget fan av mattor egentligen men tycker det är så himla fint hos andra och därmed har jag bestämt mig att ge det en chans. Så alla tips välkomnas!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar