Bara 3 dagar kvar

Bara tre dagar kvar till jul nu. Jag älskar julen, mysigaste tiden jag vet - framförallt tiden innan med alla förberedelser :) Nu är det bara en jobbdag kvar innan 13 dagars semester, vet inte vad jag ska göra med tiden?! Njuta ska jag i alla fall försöka göra. För övrigt lägger jag mycket energi just nu på att drömma om nästa boende, känner verkligen att det är dags att flytta och byta stad. Nya rutiner och nya människor tycker jag skulle vara så roligt! Så hoppas det kommer ut något snart, bostadsmarknaden verkar har tagit jullov långt innan mig ;D

Ljusstakarna på bilden har jag ärvt från min älskade mormor som gick bort nu under hösten. Saknar henne så mycket varje dag. Då betyder dessa små sakerna som påminner om henne väldigt mycket. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar