Diplomdags

Jag älskar att duka upp vid bordet, även på vardagar. Verkligen en del av min vardagslyx. Men i helgen blir det ännu mer lyx än såhär - det är nämligen dags för diplomering! Tycker vi har ett superbra upplägg då vi fyra månader efter examen samlas igen för en helhelg i vår studentstad med fyra olika aktiviteter där vi bland annat får våra personliga civilekonom-diplom och får gå på bankett (där vi dessutom får ta med våra föräldrar). Ska bli så kul att få visa dem den värld man levt i den tiden och att de får träffa alla härliga människor som jag har umgåtts med under åren. Jag kan inte annat än att erkänna att jag är superduper-pepp på helgen! 

Ha en underbar helg ni fina!

Underlägg från Spode, ljusstake & kruka Skultuna, vinglas Iittala, 
tavla Olle Eksell, kudde Chhatwal & Jonsson.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar