Efter en underbar helg

Efter en underbar diplomeringshelg är jag äntligen en diplomerad civilekonom. Har haft den underbar med mina vänner och min fina familj. I fredags var det sittning som gamla goda tider med alla fina ekonomer. Lördagen startade med att äntligen få krama om mina föräldrar innan en högtid, där bland annat diplomutdelning stod i centrum. Efter högtiden samlade vi min och mina två finaste vänners familjer här hemma för lite mingel innan det var dags för bankett hela kvällen, så himla roligt att få ta med sina föräldrar på sådana här tillställningar och visa vilket bubbla man levt i under fyra år. Idag avslutades diplomeringshelgen med en enorm brunchbuffé som satt som en smäck!

Har fått ha fina Anja och Mia hos mig hela helgen som gav mig dessa fina blommor, som såklart får stå här med min Flos! Tack tjejer för all er energi i helgen!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar