Min födelsedagshelg

Även om jag fyllde år i onsdags var det denna helgen som det skulle firas. Älskar att fira saker!! Mina tjejer kom hit och höll mig med gott sällskap. Massvis av mat har vi ätit hela helgen. Lördagen började med många timmars förberedelse för att få iordning en härlig brunch. Fick fina presenter från Edblad och allt kändes som vanligt igen när vi var samlade, så härligt!

Bubbel, en runda på stan och sedan var det dags för mat på Yellow Fellow innan gårdagens utgång. Inte varit ute på evigheter, så känns i kroppen idag haha. Så idag har jag spenderat mesta av tiden i sängen - gick inte upp förrän kl 14, har inte hänt på evigheter! Men har en sån trötthet som ligger över mig så det var bara skönt att bara va. Hoppas på att få lite saker gjort nu under kvällen, så jag har gjort något annat än ätit i helgen :D










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar