En fantastiskt bra födelsedag


Japp då var nästan dagen över, dagen när jag blev ett år äldre :D Men åldersnoja my ass, den har aldrig funnits, haha. 24 känns ändå som en fin ålder. Igår kväll bakade jag hela kvällen för att kunna bjuda mina kära kollegor på en mumsig tårta och hemmagjorda maränger, och wow vad god den blev!! Receptet från Manuelas bok, hon är helt fantastiskt!

Fått en himla massa blommor och uppvaktning också. Bland annat en helg på Yasuragi - kommer inte sitta fel när högsäsongen på jobbet är slut. Lite sushi slank ner också såklart.

Samtidigt tar saknaden vid extra hårt  efter min älskade mormor sådana här dagar. Snart ett halvår sedan hon lämnade oss. Idag när jag hämtade en massa grattiskort i brevlådan slog det mig hårt i magen, det fanns inget från henne. Men hoppas inget annat än att hon mår bra nu efter allt lidande.

Tusen tack alla vackra människor som har gratulerat mig idag! Man blir helt varm av era fina ord.



Stort tack till mina underbara föräldrar för din superfina buketten som kom med blomsterbudet idag!! De vet vad jag gillar - blommor och rosa till den vita basen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar