Pizzadag

God eftermiddag på er godingar! Varit hemma idag också, men nu framåt eftermiddagen har jag känt mig betydligt piggare. Men inte tillräckligt pigg för att laga mat - så det får bli pizza snart ;) Orkade jobba lite hemifrån idag och nu har jag satt mig för att ha en riktig inspirationsstund för mig själv - med en massa gott te såklart. Skulle dock vilja lära mig bygga grymma moodboards så jag kan spara min sammansatta inspiration i mer än bara huvudet eller olika bilder. 

Min favoritplats för att samla inspiration är här vid matplatsen. Får ingen inspiration alls på kontoret, som dessutom har stått orört väldigt länge. Men då nästa boende är mindre boende så kommer kontoret vara det rummet som ryker, så lika bra jag fortsätter med mina gamla vanor :)

Nu ska jag kolla igenom bokrean som startade idag. Man kan ju alltid hoppas på fynd, men ofta hittar man de saker man vill ha till ordinarie, haha! På tal om böcker så letas det för fullt efter nya och snyggare bokhyllor till nya lyan. Hojta om ni ser något! Gärna gråa - har snöat in på grått, mässing och ljusrosa (och vitt såklart) tydligen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar