Cristina Re

Har inte riktigt hunnit med det här med att blogga på sistone. Knappt att jag hunnit med att fotografera. Cristina Re kopparna från Hilkeindesign trillade in för ett tag sen efter att ha väntat på förhandsbeställningen ett tag :D Men så kul när de äntligen kom!! Visst är de vackra? Har en helt annan inspiration inför våren än vad jag har haft de senaste två månaderna.

I helgen har jag plockat mycket här hemma för att få det kännas som hemma igen. När man vet att man ska flytta snart blir det lätt att sluta leva där man för tillfälligt bo. Så jag tappade känslan ett tag - jag tappade min stil, jag gjorde ingenting. Men nu börjar helheten komma tillbaka och jag kan titta ut över mitt hem och bara njuta. 

Bilderna på mina vackra koppar är från Alla hjärtans dag som var så mysig! Dagen startade med att mina föräldrar var här (vilket de hade varit hela helgen), sedan umgänge med vänner innan en underbar restaurangvistelse - mums! Buketten skämde mina föräldrar bort mig med. Varje gång dem kommer får jag en bukett vackra blommor och denna gången även ett flertal gröna växter. Tack finaste ni! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar