Matriell lycka på hög nivå just nu

Drömmer såklart om nya boendet så himla mycket! Så jag kan inte låta bli att inreda det i mitt huvud. Finaste vasen hade kommit in till Newport, så lagom spontant på min morgonpromenad igår följde den enorma och vackra skapelsen med hem! Älskar den!

Jag känner vilken stil jag vill skapa i nya hemmet så det är mycket på g. Och det får mig att må så himla bra!

Kate Moss-postern som skulle ligga nerpackad till flytten fick såklart åka upp tillsammans med nya vasen för att jag skulle få känna av känslan att ha dem på samma område - och jag är inte besviken! Men i veckan får den nog åka i lådan igen. Vasen däremot, den får stå framme :)

Det har varit en bra helg med massa god mat. Helt fantastiskt att ägna helgerna åt nära och kära och bara njuta av livet. Ikväll har det mysiga fortsatt med bio och en massa godsaker! Godnatt kära ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar