Vad jag kommer sakna mest

Något jag veeeerkligen kommer sakna är denna härliga öppning med dubbeldörrar in till sovrummet. Vi flyttade hit sovrummet i somras då det "riktiga" sovrummet är waaay to hot på sommaren. Nu senaste veckan har det hänt lite grejor även här - det känns mer hemma än på länge. Bland annat har sänggaveln fått åka bort. Här får ni en liten sneakpeak. Lovar att visa er mer senare i veckan. 

Ikväll hänger jag över bloggen och Netflix, varvar däremellan. Så trött att jag gör allt för att hålla ögonen öppna. Igår var vi och kollade på The Revenant - väldigt udda men grym film! 


Den största delen av min stil går ut på att skapa en känsla av nytt och gammalt. Här på bilden hittar ni allt från IKEA-kap samt designprylar till härliga loppisfynd. 


Fiskbensparketten, oj vad jag hoppas att jag kommer ha det igen i mitt framtida hus. 


En liten favorithörna mellan sovrummet och öppna spisen.


Hoppas er start på veckan varit underbar! Vi hörs senare i veckan! Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar