En bra start på veckan

Hej godingar! Vilken härlig start på veckan det varit - så grymt!! Högsäsongen är igång på allvar och jag går absolut inte sysslolös heller :D Men ibland gör det att jag har mer energi på kvällarna, för jag känner mig produktiv på dagarna. Funderar mycket framtid och är riktigt peppad (inte minst på att slippa pendla - vilket är väldigt nära i tid nu)!

Och hörrni, idag var det ljust när jag kom hem?! Inte kunnat fotografera på kvällarna på evigheter, så kändes hur kul som helst! Denna grymma vas (skål egentligen) från Orrefors fyndade jag för ynka 40kr på bästa antikhuset jag känner till (i Blekinge) i påskas! Love it!!

Nu ska jag kolla på Hiroshima-dokumentär på Netflix, redan arg efter bara fem minuter (är superkänslig när jag tittar på filmer, och sådana här saker gör mig så j-vla arg!) i övrigt ska jag bara stirra på mina flyttkartonger och hoppas på att de fyller sig själva.

Trevligt kväll till er!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar