Fantastiskt bra helg

God kväll på er!! Vilken härlig helg jag har haft, trots allt flyttpackande! I fredags var jag heeeelt slut efter jobbet så somnade redan innan maten på soffan. Vaknade av att vår hemska dörrklocka ringde och kunde inte fatta vem som kom, vi har jag portkod?! Måste vara någon av grannarna... MEN NEJ - det var mina FINA föräldrar som kom och gjorde mig så glad!! Hade ingen aning! Så i helgen har jag fått massvis av hjälp med att packa inför flytten <3 mindre än två veckor kvar nu.

Idag har fokus legat på att bli av med grejor. Sålt flera saker på blocket, skönt! Ännu mer ska hämtas imorgon. Hängt i Norrköping nästan hela eftermiddagen medan IFK spelade, lika bra att vänja sig vid nya staden :D MEN INREDNINGSBUTIKER I NORRPAN HÖRRNI?! Har de glömt bort den delen eller har jag bara missat alla butiker? Newport finns ju (pjuh!!) men var är de andra? :D

Rosetten från Svenskt Tenn införskaffades förra helgen och kommer bli fantastiskt fin när den kommer upp!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar