Helg igen, det innebär mer aktivitet

Tjolahopp godingar! Helg igen, lika härligt som vanligt! Och samtidigt innebär det att jag har mer tid och energi över för bilder, bloggande och allt därtill - precis vad jag älskar! Denna förmiddagen spenderades åt att försöka få liiite ordning i sovrummet. Efter en månad i halvt kaos kände jag att det var dags - lovar att det snart kommer bilder. Håll framförallt koll på instagram!

Igår kväll hade jag världens mest spännande möte med en supergo tjej! Lite längre fram kommer ni få veta allt som är på g!

 En av helgens buketter - nedrans mycket mig om ni frågar mig :D Färgerna, pioner,
rosor, hortenisa. Bara favoriter!

Ni skymtar här färgerna på textilerna i sängen - ni kommer få bättre heltäckande bilder!


När vi helglyxar (och inte går ut och äter) älskar vi tapas av enkel mat. Ikväll - 
räkar, baconinlindade dadlar (ett måste), jordgubbar, melon, ostar, charkisar och mycket mer!
Även här skymtar ni helgens finaste bukett!

Njut av livet vänner!
Puss på er!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar