Mer ordning i sovrummet

Som jag skrev igår jobbade jag på sovrummet igår förmiddag och här har ni en del va resultatet. den delen ni inte får se här är inte klar (bokhyllor saknas, hehe), den hemska sanningen bakom bilderna. I och med att rummet är så ljust och vackert i sig valde jag lite mörkare sängkläder än vad jag hade innan och lät en vit enkel sängkappa bryta mot det vackra golvet istället för den grå med volanger.

Idag har jag bara legat i sängen hela dagen (mot min vilja). Fick näsblod imorse (varit näsblodfri i tre veckor) så nu får jag väl gå till vårdcentralen med det, men det är med behandlingar är inte min starka sida :D svim-Stina kort och gott.

Såhär i efterhand har det varit en skön dag. Jag vet att det är min kropp som säger ifrån att jag sover för dåligt, stressar för mycket och inte riiiiktigt tar hand om min kropp under jobbtid. Jobbar kanske lite mer än vad jag borde just nu. Så nu får jag väl försöka ta tag i det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar