Igår yollade vi med våra underbara vänner

Hej raringar! Mitt i högsäsong innebar att jag var tvungen att jobba lite även igår. Men det har varit en väldigt bra helg ändå (kan bland annat bero på att jag älskar mitt jobb). I fredags efter jobbet åkte vi hem till bästaste kollegan och firade hennes födelsedag med pizza och tårta - supermysigt!!

Igår kom våra fina Madelene och Oscar på middag, hela vägen från Linköping ;) Vi gick ner till Knäppingsborg och njöt av ett glas vin och pratade massvis, blir ju lätt så när man ses typ en gång varannan månad. Sedan gick vi hem och gjorde såååååå sjukt mycket tapas - bästa maten som finns, och så mysigt att göra tillsammans. Jag blev i alla fall dundermätt. Bland annat fanns det baconinlindade dadlar, tortillas, guacamole, vitlöksstekta räkor, mini pulled pork-burgare och mycket mycket mer på bordet. Helt fantastiskt.

I samarbete med Yollibox fick jag även bjuda på en finfin ekologisk efterrätt - mumsig Frozen Yoghurt! Bra på bild gör den sig också.

Framåt småtimmarna gick vi och la oss och idag har vi bara myst i nuet, ätit thaimat och kollat film.

Nu laddar jag inför en hektisk vecka med en stor deadline på onsdag, säsongsavslutning med jobbet på torsdag - innan min säsong fortsätter till 30 juni :D

Massa kärlek till er!!




 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar