Hålla era tummar!!

Ja hörrni, det hände mycket. Imorgon har jag en (för mig) väldigt stor presentation som betyder mycket om mitt förslag slås igenom, så jag håller tummarna så hårt jag kan för att det ska gå bra. Ikväll innebär det att jag mest går och övar. Men mest går jag och skrotar i min nya nattskjorta från Lindex som jag drog åt mig på rean igår - har faktiskt lyckats hitta några godbitar. Bland annat klickade jag hem en stilren Michael Kors väska igår till 40%, whoop whoop!

Sista hela veckan innan semestern börja för övrigt. Tjuvstartar med tre dagar nästa vecka, jobbar två och sen tar jag ledigt tre veckor. Känns väldigt konstigt att tänka på min allra allra första riktiga semester.

Idag fick lite sånna här små gröna och rosa följa med hem.

 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar