Laddar inför midsommar

Det har varit en grymt kul vecka! Samtidigt som jag är helt slut. Har jobbat på en presentation som kan bli helt avgörande för min framtid, jättekul!! Hoppas på att den ska presenteras redan nästa vecka, så jag slipper tänka på den under semestern :)

Nu till det roliga. Mina grymma Superfront-tillbehör jag köpt till en IKEA-möbel. de designar fronter, toppar, ben och mycket mer för IKEA-möbler. Jag valde fronten Harlequin och benen Carptains, och det blev ännu bättre än vad jag tänkt mig! Lyfter hela matsalsdelen av vardagsrummet.  Kate Moss fick inte längre plats under snedtaket, men hon gör sig snygg bredvid också! Och så underbara pioner såklart, har hela lägenheten påfyllt hela tiden :D Nästan alltid ljusrosa dessutom. Love it!



  


Luckor Superfront, vas Nordstjerne, fat Mateus, lamps Flos




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar