Helgens avslut

Haft en superhärlig helg! Fredagen pyste jag på spontan AW med en kollega, men massvis av mat! Vaknade klockan 3 natten mot lördagen och mådde inget bra, men kl 6 tog jag mig upp ändå för att möta upp världens FINASTE mamma!!  En heldag med henne, det kan inte bli mycket härligare. Hon är så fyllt med glädje och kärlek. För övrig bokade jag hennes 50-års present i veckan - en vecka i Kroatien i höst på ett sprillans nytt hotell!!

Från dagen med mami fick jag bland annat med mig den ljusgrå linneduken hem, som ni ser på bilderna. Har en likadan i mörkgrå, men nu framåt sommaren blir den ljusgrå perfekt i köket! Köket och hallen går väldigt mycket i grått och vitt, så tycker sen om att bryta av med massa blommor och annat :D

11h sömn blev det lördag-söndag, gissa om det behövdes med tanke på natten innan och alla steg min ben hade i sig efter lördagen. Söndagen har bestått av tvätt, städ och massa andra tråkigheter. Men har även bakat denna mumsiga oreokladdkakan! Inspiration från Jennys Matblogg, så suveränt god!! En runda i spåret och ett bad senare är jag nu redo för sovning (i en renbäddad säng -KÄRLEK på det!). Kan dock inte fatta att det redan är måndag imorgon? Helgen bara svishar förbi.

I övrigt har det hänt myyycket spännande saker i veckan och mötena drar i gång veckan som kommer! När saker och ting är i rullning lovar jag att berätta mer! Sleep tight darlings!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar